نتایج مسابقات اسمکدان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات اسمکدان
نوشته شده در سه شنبه 18 آذر 1393
بازدید : 2177
نویسنده : صادق

- شوء اسمکدان آغاز شد ، گزارشگران صحبت هایی در رابطه با اتفاقات راء کردند

- خیانت اعضای گروه نکسز به سی ام پانک در تلویزیون سالن پخش شد

::. تبلیغات امشب ::.

جان سینا vs شان مایکل

( برنده مسابقه نفر سی ام و بازنده نفر اول رویال رامبل وارد خواهد شد )

( صدای تم سانگ دنیل براین به صدا درامد ، دنیل براین با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و در حالی که کمربند سنگین وزن روی شانه راستش بود صحبت هایش را اغاز کرد )

دنیل براین :

قهرمان کمربند سنگـین وزن جهـان همچنان پابرجاسـت و هنـوز کـه هنوزه دنیـل برایان یک کشتی گیـر تمـام عیـار و همه فن حریـفه چرا ؟ چـون شمـا تماشاگران و دبلیودبلیوای یونیـورس...و همچنین اراده ی قوی خودم باعـثش شده و حـالا من اینجـا ایستاده م...اینجا در این ریـنگ تا ثـابت کـنم که مـن هنوز هم حریـف میطلبم و هیچ کسـی در حد و اندازه ی مـن نیست...

بزاریـد یه نگـاه به حریـفان گذشتـه م بندازم و ببینـم خورده حسابی باهاشون دارم یا نـه ! مـارک هنری ؟ در مانی این د بـنک و سروایور سریس شکست خورد و ما هیچ خورده حسابی نداریم...همچنین رندی اورتـون ! در رویال رامبـل من از جان سینا شکست خوردم و کمربندم رو از دست دادم ! در پی بـک از گروه وایـت فامیلی شکست خوردیم با توجـه به اینکـه خیانت از طرفـ خود مـن بود...و همچـنین در بتل گراند که از استـون کـلد شکست خوردم !

به هرحـال ... استون کلد که الان به مقام تریپل اچ رسیـده و مـن هم شخصـا اونو برای پیروزی در تی ال سی همراهی کردمـــ چون میدونم که اون لیاقتـش رو داره امـا جان سینا و یا وایـت فامیلی !
جـان سیـنا در تی ال سی از سد مارک هنری گذشت و وایـت فامیلی در یک مسابقه ای که سرگروه یعنی بری وایـت فرار میـکنه بدون نتیجـه میشه ! خـب ... ! جـان سیـنا ؟
اگـه صدام رو میشنوی خوب به حرفـام گوش کن ! من انتقام هرمسـابقه ای رو میگیرم و مطمئن باش یک روزی مسابقه ی شکست خورده سال گذشته رو جبران میـکنم امـا در حال حاظـر میدونم که در رویال رامبل قرار داری پـــس ...
بری وایـــــت ؟؟؟ گروه مـا در پی بک از شمـا شکست خورد و درصورتی که خیانـت از من نبود ما پیروز بودیم اما در کل شما 1-0 جلو افتاد و تیم مـا در سروایور سریس جبران کرد و حالا ما 1-1 هستیـم...امـا این مسـابقه یک مسابقه تک به تکـ هست...دنیـل برایان درمـقابل بری وایــت بر سر کمربند سنـگین وزن جهـان در رویـال رامبـل !
این چیـزیه که شمـا میخواید ؟


واکنش تماشاگران : YES YES YES YES YES


پـس بری وایـت من به این شانسو دادم که برای اولیـن بار به سمـت قهرمانی بری و حالـا کافیـه لاش کثیفتو از بک استیج به داخل سـالن بیـاری تا ببیـنم چه قد مرد هستـی تـا با قهرمان سنگین وزن جهـان فیس تو فیـس شــی !

( صدای تم سانگ وایت فمیلی به صدا درامد ، تصویر بری وایت در تلویزیون سالن به نمایش درامد )

بری وایت :

من آمادم برای جنگ...

( تلویزیون سالن خاموش شد ، ناگهان بری وایت پشت سر دنیل براین ظاهر شد ، سپس ضربه کلوزلاین محکمی به براین وارد کرد )

( بری وایت چند ثانیه ای دور دنیل براین چرخید و رجزخوانی کرد )

( سپس او را بلند کرد و سیسترابیگل رو روی او انجام داد )

مسابقه اول

آرتروث vs الکساندر روسف

( آرتروث به سمت روسف دوید و قصد داشت فینیشر خودش رو روی او انجام بده ، روسف ضربه بیگ فوت سنگینی به آرتروث وارد کرد )

( سپس سابمیشن خودش رو روی آرتروث اجرا کرد )

( آرتروث تسلیم شد )

برنده مسابقه: الکساندر روسف ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

Replay

.:: خلاصه ای از صحبت های سی ام پانک در راء ::.

سی ام پانک :

میخوام از اعضای گروه وفادارم نکسز تشکر کنم...من از پی پر ویو رسلمنیا به بعد این گروه رو تشکیل دادم و هنوز پس از حدود 9 ماه هنوز که هنوزه این گروه پابرجاست. هرچند خیلی ها رفتند اما تک تک اونا پشیمون هستن...از اعضای گروهم میخوام تا وارد رینگ بشن تا بار دیگه نام نکسز رو جاودان کنیم.

( صدای تم سانگ شیمس به صدا درامد ، اعضای گروه نکسز { شیمس ، کودی رودز ، گلداست ، گریت کالی ، تایتوس اونیل } وارد رینگ شدند )

از شیمس متشکرم...از کودی رودز و گلداست...از گریت کالی و از تایتوس اونیل...کسانی که مقاوم و پایدار عضو نکسز هستن و میمونن...شیمس من تورو تا قهرمانی کمربند سنگین وزن جهان بردم...کودی رودز قهرمان کمربندهای درجه 2 و بعدش با گلداست قهرمان کمربندهای تگ تیم شدند. این نشون دهنده اینه که اعضای گروه من خواستن و بهش رسیدن...اونا نکسز رو هم با خوبی هاش و هم با بدی هاش قبول کردن...نکسز رو با سختی ها و مشکلات قبول کردن و پاداشش هم از طرف من گرفتن...

شماها بهترین در جهان هستید...مطمئن باشید در تاریخ کمپانی مجازی از شما به عنوان آخرین افراد گروه نکسز و وفادارترین عضو های گروه نکسز یاد می کنن...

( ناگهان شیمس به طرف سی ام پانک دوید و بروگ کیک رو روی او اجرا کرد )

.....

....

...

( تمام تماشاگران تعجب کردند ، اعضای گروه نکسز بالای سر سی ام پانک ایستادند )

( سپس کودی رودز پانک را بلند کرد و فینیشر خودش رو روی او انجام داد )

( گلداست پانک را بلند کرد و فینیشر خودش رو روی او اجرا کرد )

...

( شیمس تی شرت پانک را از تنش دراورد و آنرا پاره کرد ، سپس تایتوس اونیل از جیبش کبریت دراورد و لباس نکسز را آتش زد )

( گریت کالی دستانش را دو طرف سر سی ام پانک قرار داد و سرش را فشار داد )

( سی ام پانک کاملا از حال رفت )

...

( شیمس دهان پانک را گرفت و فشار داد ، سپس برای بار دوم به سمت او دوید و بروگ کیک رو روی او انجام داد )

( کودی رودز و گلداست دستان پانک را از دو طرف گرفتند و کشیدند ، سپس شیمس کمربند myppv را برداشت و با کمربند ضربه محکمی به سر پانک زد )

( شیمس چند ضربه مشت محکم به دماغ پانک وارد کرد )

...

( صورت پانک خون آلود شد )

مسابقه دوم

کریشن vs بیگ ای لنگستن

( بیگ ای لنگستن ضربه کلوزلاین محکمی به کریشن وارد کرد ، سپس آماده اجرای فینیشر شد )

( کریشن بدل کرد ، سپس فینیشر خودش رو روی بیگ ای انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: کریشن ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

مسابقه سوم

راب ون دم و بیگ شو vs لوس ماتادورس

( در نهایت بیگ شو با اجرای بیگ رایت هند روی دیگو او را پین کرد )

برنده مسابقه: راب ون دم و بیگ شو ( 500+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

- درگیری های دین امبروز و رومن رینز در راء در تلویزیون سالن پخش شد

( صدای تم سانگ گروه شیلد به صدا درامد ، اعضای گروه شیلد از بین تماشاگران وارد رینگ شدند )

ست رولینز :

خب بهتره اول از همه گروه شیلد رو معرفی کنم من امروز بیشتر می خوام درباره گروه شیلد حرف بزنم تا رویال رامبل
من ست رولینز وبرادرام دین ورومون که ما 3نفر گروه شیلد رو درست کردیم ولی من اصلا از وضعیت کنونی این گروه راضی نیستم دین ،رومون به خودتون بیاید گروه ای که شب و شو ها رو به خودش اختصاص میداد حالا باید وضعیتش اینطوری باشه من ازتون می خوام که اینجا همین الان تکلیف گروه شیلد رو مشخص کنید تا بیتونیم با برنامه پا به رویال رامبل بذاریم خواهشا به فکر گروه هم باشید نه فقط به فکر خودتون گروه شیلد با 1نفر نمیتونه پا برجا بمونه باید هر 3ما تلاش کنیم.

رومن رینز من خواهش میکنم...خواهش میکنم به دورانی فکر کن که قهرمان کمربندتگ تیم بودیم و هیچ کس جلو دارمون نبود و همه رو شکست دادیم. دورانی که هر 3 تایی عدالت رو برقرار می کردیم و به کمک هم همیشه موفق می شدیم.

دین امبروز به خاطر یه اختلاف کوچک نباید این گروه رو نابود کنی...ماجرای استون کلد و تریپل ایچ دیگه تموم شده خواهش میکنم بس کنید...ما باید به آینده فکر کنیم...به این که یکی از ما 3 نفر برنده رویال رامبل و مین اونتر رسلمنیا خواهد شد.

رومن رینز :

من بیشتر از نگران بودن درباره نابودی این گروه ، بیشتر نگران نابودی مغز دین امبروز هستم چون اون مثل یه احمق تازه به دوران رسیده رفتار میکنه. دین امبروز تو همیشه توی گروه ما یک بی عرضه به تمام معنا بودی...ما کمربندهامون رو مقابل سخت ترین کشتی گیران حفظ می کردیم و اونوقت تو 3 بار فرصت قهرمان شدن کمربند یونایتد استیس رو اونم به کشتی گیرایی مثل زک رایدر از دست دادی...

من بارها به تو برای پیروزی در مسابقاتت کمک کردم...من به تو اجازه دادم که به جای من وارد رسلمنیا بشی و من رسلمنیا رو حضور نداشتم. به خاطر وجود تو ، ما کمربندهای تگ تیم رو از دست دادیم.

( دین امبروز از صحبت های رومن رینز عصبانی شد ، سپس قصد داشت به رومن رینز حمله کنه ، ست رولینز آنها را از هم جدا کرد )

دین امبروز :

تو و ست رولینز همیشه منفعت خودتون رو در نظر می گرفتید...تماشاگران فقط شمارو تشویق می کردن انگار دین امبروزی وجود نداشت...من هم اندازه شما برای قدرتمند شدن دشیلد کمک کردم ولی هیچ کس من رو آدم حساب نکرد...اما این بار فرق داره...

وقتی من شما دو تارو سر جاتون بشونم اونوقت تماشاگران دین امبروز واقعی رو می بینن...من گذشته خودمو جبران میکنم...و حالا رومن رینز !! تو باید بابت ظلم هایی که در حق من شده تاوان پس بدی...

( ناگهان دین امبروز به رومن رینز حمله کرد و ضربات مشت به او وارد کرد )

( ست رولینز سعی کرد دین امبروز را از رومن رینز جدا کنه ، دین امبروز ست رولینز را به عقب هل داد و به ضربات مشتش ادامه داد )

( رومن رینز با ضربات لگد دین امبروز را از خود دور کرد )

...

( دین امبروز به سمت رومن رینز دوید و قصد داشت به او حمله کنه ، رومن رینز جاخالی داد ، سپس سوپر من پانچ رو روی او اجرا کرد )

( رومن رینز گوشه رینگ ایستاد و آماده اجرای اسپــیر شد )

.....

....

( صدای تم سانگ استون کلد به صدا درامد ) ( استون کلد به سرعت به سمت رینگ دوید و جلو رومن رینز را گرفت )

استون کلد :

صبر کن...صبر کن !!

شما تنها گروه عدالت خواه این کمپانی هستید...شما دو نفر باید مشکلتون رو با هم حل کنید من هرگز نمیزارم این ...

( رومن رینز استون کلد رو به عقب هل داد ، سپس به سمت دین امبروز دوید و اسپـــیر رو روی او اجرا کرد )

( استون کلد از جای خود بلند شد و کتش را دراورد و آنرا به بیرون از رینگ پرتاب کرد )

...

( پرومو در حالی که استون کلد بالای سر دین امبروز ایستاده بود و رومن رینز و ست رولینز سالن را ترک کرده بودند به پایان رسید )

مسابقه چهارم

آلبرتو دلریو vs دنیل براین

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، دنیل براین و دلریو درگیری را شروع کردند )

5 دقیقه بعد...

( آلبرتو دلریو سوپلکس سنگینی از بالای رینگ به براین وارد کرد ، سپس ضربه لگد محکمی به صورت او زد )

( دلریو آماده اجرای سابمیشن روی دستان براین شد )

( دنیل براین بدل کرد ، سپس یس لاک رو روی دلریو انجام داد )

...

( دلریو سعی کرد دستانش رو به طناب رینگ برسونه اما موفق نشد ، سپس تسلیم شد )

برنده مسابقه: دنیل براین ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( صدای تم سانگ وایت فمیلی به صدا درامد ، سالن تاریک شد )

( پس از روشن شدن سالن بری وایت روی یک صندلی در ابتدای سالن نشسته بود و به دنیل براین می خندید )

( دنیل براین از رینگ خارج شد و به سمت بری وایت رفت )

...

( سالن مجدد تاریک شد )

( پس از روشن شدن سالن بری وایت روی صندلی نبود ، پرومو در حالی که دنیل براین در خارج رینگ رینگ متعجب ایستاده بود به پایان رسید )

::. تبلیغات امشب ::.

جان سینا vs شان مایکل

( برنده مسابقه نفر سی ام و بازنده نفر اول رویال رامبل وارد خواهد شد )

( صدای تم سانگ شیمس به صدا درامد ، شیمس وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

شیمس :

من دکلتیک واریور شیمس هستم...من بهترین قویترین و وفادارترین عضو گروه نکسز بودم و پانک مثل برادرم بود همونطور که یادتونه من بودم که مکسز گروهی که از خیناتکارهای نکسز تشکیل شده بود رو شکست دادم ونابود کردم...ولی من فهمیدم که متاسفانه خیانتکارها حق داشتن

پانک اصلا کشتیگیر قوی نیست اگه نکسز نبود پانک هم نبود ما بودیم که اونو صاحب کمربند مای پیپرویو کردیم مابودیم که به پانک مقابل دشمناش کمک کردیم وازدستوراتش اطاعت میکردیم...اما پانک مارو به چشم یه برده میدیید نه رفیق...اون همیشه پشت ما قایم میشد واگه کسی هم ضرر میدید اون مابودیم من ازدست کارهای سی ام پانک کلافه شدم بخاطر همین تصمیم گرفتم حسابشو برسم وبقیه اعضای سابق گروه هم  به من کمک کردن...

اما از اینجا به بعدش رو بسپرین به خودم...پانک آماده باش چونکه من تورو در رویال رامبل سرکمربند مایپیپرویو چلنج میکنم وبهت قول میدم که رویال رامبل پایان کریر تو خواهد بود من از الان میتونم خودم رو صاحب جدید کمربند مای پیپرویو اعلام کنم...
...

پانک تا به حال تمام پی پر ویوهارو با کمک اعضای گروهش برنده شده اما میخوام ببینم توی رویال رامبل به تنهایی میتونه برنده بشه یا نه...اگه سی ام پانک بتونه رویال رامبل من رو شکست بده پس یعنی اون بدون اعضای نکسز هم یه کشتی گیر قوی هست...اما من بعید میدونم چون توی رویال رامبل چیزی جز بروگ کیک نصیب سی ام پانک نمیشه...

من از کاری که در راء کردم پشیمون نیستم بلکه افتخار هم میکنم...چون باعث شدم ظالم ترین گروه کمپانی برای همیشه نابود بشه .

( صدای تم سانگ جک سواگر به صدا درامد ، جک سواگر وارد رینگ شد )

مسابقه پنجم

جک سواگر vs شیمس

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، جک سواگر و شیمس درگیری را شروع کردند )

5 دقیقه بعد...

( شیمس سوپلکس سنگینی روی جک سواگر اجرا کرد ، سپس جک سواگر را پشت طناب های رینگ انداخت و 10 ضربه مشت به او وارد کرد )

( شیمس قصد داشت از پشت طناب ها به روی جک سواگر بپره )

( در حین پریدن جک سواگر ضربه کلوزلاین سنگینی به شیمس وارد کرد ، سپس فینیشر خودش رو روی او انجام داد )

...2...1

( شیمس در شماره 2 بلند شد )

...

( جک سواگر تعجب کرد و به داور اعتراض کرد ، سپس از پاهای شیمس گرفت و سابمیشن سنگین خودش رو روی او انجام داد )

( پس از چند ثانیه شیمس از دست جک سواگر خلاص شد و او را به عقب پرتاب کرد )

( جک سواگر قصد داشت دوباره سابمیشن سنگین خودش رو روی پاهای شیمس اجرا کنه )

...

( ناگهان شیمس بلند شد و بروگ کیک رو روی جک سواگر اجرا کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: شیمس ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ ) و ( + آیتم )

- الکساندر روسف به رویال رامبل 30 نفره اضافه شد

Main Event

جان سینا vs شان مایکل

( برنده مسابقه نفر سی ام رویال رامبل و بازنده نفر اول وارد رینگ خواهد شد )

( جان سینا و شان مایکل روبروی یکدیگر قرار گرفتند ، زنگ شروع مسابقه به صدا درامد )

( تماشاگران جان سینا را تشویق کردند )

( شان مایکل درگیری را آغاز کرد )

5 دقیقه بعد...

( شان مایکل سوپلکس سنگینی روی جان سینا اجرا کرد ، سپس به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی سینا بپره )

( در حین پریدن ناگهان جان سینا بلند شد و دراب کیک رو روی شان مایکل انجام داد )

( جان سینا U Cant See Me رو روی شان مایکل اجرا کرد )

( سپس آماده اجرای AA شد )

...

( جان سینا شان مایکل را بلند کرد و قصد داشت AA رو اجرا کنه ، شان مایکل بدل کرد و جان سینا را به عقب هل داد )

( سپس سویت چن موزیک رو روی جان سینا اجرا کرد )

...2...1

( جان سینا در شماره 2 بلند شد )

...

( شان مایکل عصبانی شد ، سپس گوشه رینگ ایستاد و برای بار دوم آماده اجرای سویت چن موزیک شد )

( جان سینا بلند شد ، شان مایکل به سمت سینا رفت )

( ناگهان جان سینا شان مایکل را بلند کرد و AA رو روی او انجام داد ، سپس از پاهای او گرفت و STF رو روی او اجرا کرد )

.....

....

( شان مایکل دستانش را به طناب رساند اما جان سینا شان مایکل را وسط رینگ انداخت و مجدد STF رو روی او اجرا کرد )

...

( شان مایکل قصد داشت تسلیم بشه )

( ناگهان ست رولینز ، اریک روون ، لوک هارپر ، ادج ، کریشن ، ری میستریو ، سزارو ، جک سواگر و رندی اورتن وارد رینگ شدند و به جان سینا و شان مایکل حمله کردند )

برنده مسابقه: بدون نتیجه

( بین اعضای رویال رامبل در رینگ درگیری شدیدی رخ داده بود ، در حین درگیری رندی اورتن Rko رو روی جان سینا اجرا کرد )

( سپس ادج به سمت شان مایکل دوید و اسپــیر رو روی او انجام داد )

( رندی اورتن و ادج با یکدیگر درگیر شدند )

...

( دین امبروز دابل کلوزلاین رو به رندی و ادج وارد کرد ، سپس فینیشر خودش رو روی کریشن انجام داد )

( همه اعضای رویال رامبل به بیرون از رینگ افتادند و در نهایت دین امبروز و ست رولینز در رینگ ماندند )

( دین امبروز و ست رولینز فیس تو فیس شدند )

...

( صدای تم سانگ گروه شیلد به صدا درامد ، رومن رینز از بین تماشاگران به سمت رینگ آمد )

( دین امبروز رینگ را ترک کرد و از سالن خارج شد )

( رومن رینز وارد رینگ شد و کنار ست رولینز ایستاد )

...

( ناگهان جان سینا و شان مایکل وارد رینگ شدند و به ست رولینز و رومن رینز حمله کردند )

( سپس جان سینا AA رو روی رومن رینز و شان مایکل سویت چن موزیک رو روی ست رولینز اجرا کرد )

( شوء اسمکدان در حالی که سینا و شان مایکل بالای سر رومن رینز و ست رولینز بودند به پایان رسید )

 

مهم ترین اتفاقات :

ثبت مسابقه بین دنیل براین و بری وایت سر کمربند سنگین وزن در رویال رامبل

شدید شدن دشمنی دین امبروز و رومن رینز

بری وایت و دنیل براین دشمن شدند

مشخص شدن هدف بعدی شیمس

الکساندر روسف وارد رویال رامبل 30 نفره شد

 

پایان شوء اسمکدان



:: موضوعات مرتبط: نتایج مسابقات , اسمکدان , ,



مطالب مرتبط با این پست
.